Book of love

Back from vellinge =)
Det blev jävligt god pasta bolognese med lasse, johan och niclas på sorrento.
Efter det blev det en fucked up film (freddy got fingered)
hos lasse med honom, johan och bazza.
Lasse sprayade mitt hår oranget för att jag snodde hans säng (Y)
så nu är mitt hår sexigt as fuck.
Nu är jag hemma och ska jag se den nya american pie filmen - book of love.
Hoppas på att den är bra!

M
- alltså jag hatar den där ******, ****** och ******, först kan de ragga på en
men sen går de iväg och snackar en massa skit.
L - Ja men vet du varför dom gör det?
M - Nej?
L - FÖR ATT DU ÄR BÄST!
Lassebög är bäst :)♥

Hörs senare eller imorgon. puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0