fredag utan planer - igen

Hej igen!
Dagen har varit trevlig..
Gick en runda i stan med Helena och sedan träffade vi Jonas :)
Jag känner någon som är med i Brad Pitts dvd-samling!! Avundsjuka?
det borde ni va ;) (och jag har indirekt kramat honom med, typ)
När Helena övergett oss fortsatte jag och Jonas att gå i stan och
diskutera livet. Najs.

Kvällen är lite värre..
Jag har ingen aning om vad som händer! Jag har några möjligheter men
orkar inte åka iväg helt själv och träffa folk.
Har fan blivit riktigt desperat, smsat folk som bara är sjukt. Men jag fick konstiga
sms från "dem" innan idag så det är nästan okej. Och jag skyller på Mrauw som är
lite fjortisfull i vellinge och inte svarar när jag ringer :O

Undra hur detta kommer sluta...
pussspuss /Krauw
på tal om fjortisfull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0