Julhelgen är över

..och det firar vi med coca-cola istället för julmust.
Bad update today. Men jag gick upp klockan 9 för att
vara på väg till mellandagsrean klockan 10 med krauw.
Klockan 2 var det dags att byta sällskap till vellingefolk och moa.
Vid 5-tiden när jag shoppat en rööööd nyårsklänning, strumpbyxor,
underkläder och smink så drog vi alla till vellinge.
Det blev tv-spel hemma hos lasse fram tills nu.
Spöade hans 10-åriga kusin hårt och fick tillbaka det genom att
han sprutade coca och axe i mitt öga och även slog mig med
en kudde och sin hand. Så nu är mitt vänstra öga rött, greeeat.
Men jaja jag har lärt mig att inte bråka med småbarn haha.

nu ska jag typ chilla film och sen sova, hade även käkat om jag hade
fått, men eftersom min klänning ska sitta perfekt på nyår så käkar jag inte fram tills dess.
puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0