Snusk

Krauw här! :)
Har kommit hem från mitt möte med helena i stan nu.
Vi åt mini-donuts, satt och berättade det senaste chockerande
skvallret vid kanalen (utan att något blev mer klart eller förståeligt,
jobba på minnet Helena!), checkade in skor/väskor och
diskuterade dröm-partners (är inte som det låter, utan mer skruvat
och tvärtom och konsigt)
Och just det! Förundrades över Sex on fire Lyrics gjorde vi också!

The dark of the alley, the breaking of day
The head while I'm driving, I'm driving
Soft lips are open, knuckles are pale
Feels like you're dying, you're dying

Är jag den enda som inte alls märkt det innan?

Filosofera över det ni, jag ska äta nu :)
(K)haaj
Kräng vid kanalen, sommar som vinter

Kommentarer
Postat av: fenan

jag försöker! fler minidonuts snart!

2009-12-09 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0