Full helg

Och med full helg menar jag både planerad till max och en massa alkoholintag.
Så jag ber om ursäkt för dålig update =).

Måste bara säga att partyt igår blev lyckat som fan!
Bilder kommer imorgon om jag kan ta mig tiden att lägga in.
Vid halv tre i natt stack de sista hem. Och de sista menas med
Lasse och Johan som var kvar och käkade nudlar^^
Städade det mesta när de hade gott och fortsatte i morse med krauw när jag vaknade.
SEN BLEV DET KALVINMJÖLK SOM BAKISMAT!♥
Nu under kvällen har jag varit i vellinge och käkat pizza
och haft skoj med Lasse, Johan och några andra trevliga killar/män.
Nu ska jag röga och se csi.

Puss på er, mrauw

Kommentarer
Postat av: kalvin

kalvin mjölk från tbg ?;)

2009-11-30 @ 06:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0