gårdagen+idag

Krauw här!
Det blev aldrig nått uppdaterande igår, var ute för länge
med Mrauw och satt uppe och läste andra bloggar så var tvungen
att gå och lägga mig sen:)
Men det hände inte speciellt mycket igår ändå, körlektion på
morgonen och djursjukhuset på kvällen. Nu är Mozarts öron rensade
och hon har fått sprutor och shit :)
Det roligaste under dagen: När mozart skrek så högt hon kunde på bussen
så alla kolla sjukt skumt. Kunde inte sluta flabba!

Nu har jag precis kommit hem från halkan. Gud vad jag suger.. men blev
godkänt iaf, så yay :)
På vägen hem ringde jag och väckte Mrauw så när hon har duschat ska vi
iväg och träna. Trevligt trevligt, men stressad är jag!

Nu ska jag äta fil och müsli till lunch;)
Hörs senare!
(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0