Jag känner mig skabbig

fy fan på detta.
jag känner mig så äcklig, ligger här sjuk och orkar inte göra någonting.
Jag kan inte äta för då spyr jag upp det. Mamma köpte dock en glass till mig
precis men jag känner inte ens smaken.
Jag är röksugen som fan men jag har någon sjukdom som satt sig på luftrör
och lungor så jag kan inte ens ta en enda litet bloss :(
jag saknar alla mina vänner, jag är sugen på ostbågar och jag känner mig fruktansvärt instängd.
nu ska jag pröva att duscha eftersom jag inte gjort det på flera dagar (usch!) och sen kolla
film med mamma som är hemma från jobb denna veckan för hon kan inte lämna mig själv♥

skriver senare om jag inte sover bort resten av dagen
puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0