Underbart♥

jag är hemma och mina fötter är blöta och luktar illa.
kvällen kunde inte blivit mer perfekt.
Har mått dåligt på sistonde och detta är var vad jag behövde.
Förkrök @ krauw
White russian & cider @ golden med dennis gang
hot dog @ sibylla

daaaaaaaaaaaaaaaaans och vattenregn @ kb

jag måste erkänna att jag ändrat åsikt om kb, det har gått från ett
halvdant ställe till super!
Alltså hallå jag säger bara basket case, human, locomotion & you can call me al
på samma kväll = bäst

om jag lyckats ta några bra bilder och filmat någon bra film kommer de
upp imorgon för nu är jag trött och hungrig.

puss mrauw


Kommentarer
Postat av: gåsen

ALLA älskar kb efter night beat :D

2009-11-14 @ 10:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0