ALLERGISK

God morgon.
Har precis haft telefontid med min läkare för att prata om mina konstiga
allergiska reaktioner som jag haft var dag i ca 3 veckor nu!
De testade mig för en jävla massa grejer och allt de kom fram med var
att jag är allergisk mot hund. What The Fuck säger jag!
1. VI HAR INGEN HUND
2. jag umgås inte med någon som har hund, förutom johan och det var
längesen sen sist.
3. VI HAR INGEN HUND!

Alltså jag börjar få panik på detta nu, allergin fortsätter i evigheter och min medicin
mot det är slut. Läkaren skickade i alla fall iväg en akutremiss till hudkliniken
så blir väl en tid där nästa vecka.
Äsch trött på detta nu, ska försöka sova lite.

God nånting på er
/mrauw

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kalvin har hund :P

2009-10-30 @ 11:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0