18 Karat Gold

Heej bloggen!
Krauw här och jag vet att jag varit sjukt dålig på att uppdatera i helgen, men
ifs har Mrauw kompenserat för det ;)
Jag tänkte iaf uppdatera er lite om vad som har hänt :)

I fredags blev det, efter mycket fuckade och ändrade planer, krök mm i Ystad.
Var trevligt som vanligt, även om att det alltid slutar med att jag är sjukt trött :)
Och att hänga i Ystad med 4 killar sätter fan sina spår...
På Lördagen följde Krille med mig hem till Malmö och på kvällen blev det
krök igen. Vid 10 gick vi och hälsade på Erika och Kenny och lite senare
kom även Mrauw, wiho :)
Och just det, på minifyllan kom jag även på Helenas och min otroliga upptäckt
från torsdagsnatten.. herregud! Vet inte hur jag ska förklara det utan
att verka helt sjuk..så jag låter nog bli :)
Söndagen blev en soft dag med film och det största problemet
var vad vi skulle äta.. :)
Och även samtalet under Green Day-konserten som jag beställt av Mrauw kom.
Sjukt dåligt ljud, men lyckades ändå höra något
som iallafall liknade min älskade king for a day haha<3
King for a day, princess by dawn
King for a day in a leather thong
King for a day, princess by dawn
Just wait 'til all the guys get a load of me

Sammanfattningsvis -  en trevlig helg

Vi hörs snart igen :)
(K)haaj

Fuckfaace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0