A dustland fairytale

Hallu bloggen!
Idag är det måndag, jag gillar inte måndagar.
Fast de är faktiskt snäppet bättre än söndagar :)
och tisdagar är underbart mycket bättre än måndagar
så imorn kommer bli en bra dag!
Det är faktiskt redan 17 minuter in på tisdagen och jag känner
redan att jag är lite gladare =)

Idag har det inte hänt något speciellt, jag har passat katt.. och så
har jag ätit en skål med ärtor till lunch. fyy fan va mitt liv är intressant!
och just det! jag fick ett paket på posten också :D

Snart blir det en cykeltur ner till shell med Mrauwis för att handla cigg
innan hon dör.
Efter det ska jag sova, och sen är det Tisdag! wiho =)

Ni får ha det underbart!
(K)haaaj /KRAUW



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0