Du är så jävla stekt

Haaj!

Mrauw här ;)
Kvällen har bara varit helt jävla galen, sjuk så det finns inte ord för att beskriva den.
Började med att jag drog iväg till vellinge för att dra till en fest där evelina var.
Hon mötte upp mig vid busshållplatsen och sa att vi inte skulle dit, för där var bara fullt med otrevliga fjortsar.
Jaha sa jag och ringde upp bazza.
Vi gick vidare till statoil där han var med lasse och en massa andra, snackade lite med dom,
sen träffade vi på Hampuz och fisken haha! mhm!
Blev hämtade av evelinas mamma och skulle vidare till en fest på BO01, men när vi väl
var där så svarade inte han som vi skulle träffa -.-
Jaha sa jag och vi åkte till gustav där vi gick till bk, träffade på fisken och hampuz
igen! haha sjukt och sen var vi där med dom nån timme.
Stack till södervärn och träffade på världens sjukaste människor och nu är jag hemma.
Här är det stekt potatis till nattamat och daton som gäller, snart även min säng.

Puss på er! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0