Fruktansvärt sjuk kväll

Ja jag är hemma nu.. jag är trött, svettig, träningsvärkig och mina fötter blöder.
Men jag är så jävla nöjd med kvällen.
Först blev det bowling på big bowl med moa, sara och victor. Och jag träffade även
en par trevliga blekingebor där.
Vidare till barcelona där jag drack en orgasm (bara så ni vet så är det min favorit!)
Och vidare till slagt, självklart fick jag fatt i en biljett i sista minuten.
För att en kille blev för full, HAHA säger jag, men ja lite synd om honom var det ju..
Innan jag kom in blev det 1½ timmes kö med trängsel, svimningar, kisspölar
och bölande tjejer, allmänt trevligt alltså =)
Väl inne var det N A J S. Sexy bitch, cider och bara folk man kände.. typ.
UNDERBART♥

moa & jag på big bowl
 
bira, bira, bira, bärs, bärs, bärs

mmmm :)

johanna sötnos & jag på slagt
 
nu ska jag sova.. god natt på er /mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0