Hemsk känsla

Hejhej!
Det är Krauw här, som är trött som bara den och ska sova
snart, efter ett litet blogginlägg :)

Idag har jag för första gången under detta halvåret känt samma ångest
som var vardagsmat för ett år sen..
Jag tycker dock jag hanterade situationen på ett bättre sätt än förr,
hoppas även de andra personerna inblandade tycker det.
Ska bli spännande att se,
som sagt ångest!
Men life goes on, jag har gjort mitt val och är nöjd med det
om jag någonsin blir nöjd..

Nu ska jag sluta babbla och säga godnatt istället :)
sov sött (K)

Kommentarer
Postat av: fena

jag tycker du hanterade det suveränt! :D

2009-10-22 @ 18:24:10
Postat av: Krauw

tackar :D

2009-10-28 @ 16:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0