I've got skills today

Hellu =)
Mrauw här och jag är mätt och belåten, har precis käkat min lunch/middag.
Tycker att jag har varit rätt duktig idag och hunnit med mycket, bara kolla här.
* Varit hos akupunktören
* bokat tid hos modellagenturen (hon ringde mig 24/7 så jag fick väl säga ja, bazza följer med dit också i alla fall :))
* bitchslapat johan :) (fick dock en tillbaka men det gills inte, så länge jag är masochist)
* skaffat mig ett jobb (just det ni läste rätt, jag har fått jobb i butiken och får timlön)
yes så såg min dag ut, just nu försöker jag leta guettabiljetter för fullt eftersom vissa
personer är ute i sista minuten *host* och jag bara hänger på =)
måste pausa för cigg nu dock!

och ja, jag bjuder på mig själv med den här miffobilden (:

Hörs senare (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0