Måndag/tisdag

Hejhej!
När jag skulle uppdatera bloggen när jag kommit
hem igår va blogg.se nerstängt :O (va fan e de?)

Så jag får ta igen det nu..
Igår va trevligt, blev som sagt en kväll på ölkaféet
med lite folk :) Efter det drog några vidare
till etage men jag kunde inte följa med pga bland
annat pengabrist..
Lite bilder:


Idag har jag varit i stan typ hela dan, 2 olika
möten. Och tydligen ska jag jobba dagen innan, på
och dagen efter min födelsedag (Y)

Anyway, nu är jag sjukt trött, mina kusiner
är här men ska snart dra hem.
Senare ikväll blir det srcubs och house! =)

pusspuss /Krauw

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha fuuu på att du la upp den bilden, FU! men det var en kul kväll:D

2009-10-28 @ 22:25:34
Postat av: fena

hahahaha fuuu på att du la upp den bilden, FU! men det var en kul kväll:D

2009-10-28 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0