Mr & mrs Bananahammock

Hejhej!
Krauw här, jag tänkte skriva ett inlägg imorse men
jag försov mig som vanligt (A)
Jag träffade Jonas en stund i stan, vi gick runt och snackade
lite. det var trevligt och längesen sist:)
jag försökte luska ut lite info men det gick ju sådär..
Det syns att jag har blivit fetare..magen har blivit mysigare,
röven mjukare och pattarna större


Sedan hämtade jag da fena på jobbet och nu har vi
kommit hem till mig. När jag skrivit klart ska vi till affären och handla,
allt för en anledning att ha på mig min nya halsduk ;)
Jag uppdaterar er om kvällen senare:)

Och förresten, jag satte min iPod på shuffle idag. fan va gamla låtar jag har!
Colors of the rainbow, LORF 1337, Find Love, Saga utan lyckligt slut
minnen!<3

hörs! senare
(K)haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0