Skönt att vara hemma

Hej hej!

En sjukt trött mrauw har vi här..
Tänkte bara berätta att konserten var det bästa jag någonsin sett.
Den går verkligen inte att beskriva med ord. Kan bara säga att de spelade alla
mina favoriter och att jag grät så att jag hade mascara i hela ansiktet under 21 guns.
det var fan ta mig det vackraste jag någonsin sett♥

Efter att konserten slutade vid halv elva, så hade vi en sådär massa timmar på oss att
gå runt och yra i stockholm eftersom tåget hem inte gick förrän 05.21 (♥)
Så det blev till att bli "utkastade" ifrån ett 7eleven och ett kebabhus.
Efter det hittade vi cityterminalen där vi satt vid vars en dator och farmade (Y)

Hörs senare! Puss på er (K)

Kommentarer
Postat av: gås

jag såg dig efter konserten göken! :D ropade och allt!

2009-10-12 @ 19:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0