Söndag

Hejhej!
Krauwis här :)
Var ett tag sen jag skrev men har varit ganska upptagen
Fredagen var sjuk men rolig :)
Jag har fortfarande ramlar på hjärnan (ett litet <3 förtjänar det)
och lite ont i fingrarna efter att ha paniksläckt min cigarett
för att springa in till sex on fire.
Det är så det ska va ;)
Och alla var på kb, så det var trevligt värre :)
kvällen slutade med att jag "missade" sista bussen hem, mötte upp krille
och gick hem, hehe
Igår blev det traditionsenligt krök hos Erika och Kenny, tills vi
blev utkastade ;)
Sedan fortsatte kröket hemma hos mig, haha. Riktigt soft
Nu är det söndagkväll, jag missade gossip girl! men ser reprisen imorn ;)
Jag ska ut och träffa Mrauw en stund nu :)
(K)haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0