Sweetness

Godkväll!
Krauw här, som känner sig lite småsjuk en söndagskväll.

Igår, Lördag, var det fest som gällde. Lite random sådär, men trevligt.
Gratis sprit, lagom skabbighet och folk med
bra musiksmak, kan inte sluta för illa (Y)
Blev dessutom körd dit och körd hem, najs :)

Idag har varit en vanlig söndag..Jag kom hem från ystad vid 6, sedan
har jag ätit och kollat på gossip girl.
Alla hade blivit helt fula sen förra säsongen och Serena var bitchigare än
någonsin -.-
Mamma: Man märker ju direkt vem som är de onda, han i slips t.ex
Krauw: Chuck?! Nej, han är inte ond! han är sexig ju :)
Mamma: det är bara för han liknar Krille
Krauw: Liknar krille?:O hahaha

Nu ska jag faktiskt sova, så jag inte blir mer sjuk :)
vi hörs imorn
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0