Thank god it's friday

Haaj på er =)
Mrauwis här och jag är fruktansvärt trött, som vanligt då haha.
Blev ju tvätt i morse, han dock bara med två maskiner men bättre än inget.
Sen fick jag en akut läkartid på vårdcentralen där det blev blodprover för att testa
vad jag är allergisk mot plus att jag fick medicin, så ska förhoppningsvis slippa all klåda och utslag nu :)
Efter det blev det en snabb träff med jesper för att hämta en mp3 som jag lånar av phille
och ska ha på resan upp till stockholm på söndag! =D
Sen chailatte på waynes med kalvin♥ (och en massa snack om underjorden och djävulen haha)

Nu har jag precis varit på mobilia med mor min :)
så nu blire fixfix inför festen ikväll!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Mia.

ursäkta var är brevet:O

2009-10-10 @ 00:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0