You never learn, do you?

jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

det är sjukt hur mycket en person ska behöva gå igenom egentligen,
och det är sjukt hur mycket en person klarar av att gå igenom.
visst vi ser det väl som livserfarenheter. men behöver man verkligen så många.
jag är trött på det här. jag vill ha det gamla tillbaka igen.
jag är trött på att inte vara en del av ditt liv längre och jag är trött på att behöva
snoka för att få reda på någonting alls
jag spyr seriöst på det här. typ som när krauw ser en bild på ellinor, så
går hon och spyr på toaletten. det här gör jag nu varje morghon för jag klarar det inte längre.
seriöst.. jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.
och btw det är otroligt roligt att se hur förutsägbara vissa personer är.

/mrauw


Kommentarer
Postat av: Mia.

men du gillar när jag snakear till dig?

2009-10-29 @ 13:55:53
Postat av: Mrauw

självklart

2009-10-29 @ 14:11:49
URL: http://mrauwochkrauw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0