Det låter så bra

Heej bloggen!
Krauw här :)
Nu sitter jag o lyssnar på hörlurar (bob hund) på repeat och
planerar morgondagen med Helena :)
Jag ska hälsa på Andreas, Axel, Frida och Blümke!
och så måste jag till banken också..
Jag är så seriös med detta att jag till och med beställt ett wake up-call!

Jag borde därför nu gå o lägga mig..i min kalla säng
det är höst på riktigt nu, men I like it :)
det är mysigt.
Jag borde köpa en halsduk imorgon, eller en långärmad killtröja!
- fabulous
Men innan jag börjar skriva för mycket skit (för sent) ska jag sluta,
så vi hörs imorn!
(K)haaaj

Jag och Thim förra året

Kommentarer
Postat av: fenan

BLÜMKE :D detta kommer bli fabulous!

2009-09-29 @ 01:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0