Up in the air

Heej bloggen!
Krauw här, som sitter och väntar på Mrauw :)
Lite senare ska vi åka in till stan och planerar att
vara där vid 9, får se hur det går ;)
Ikväll blir det nog bara att ta någon cider, snacka lite skit och sedan åka hem:)
Jag är sjukt opepp på att dricka, men är ändå sugen på att
supa bort denna fredagen...
ingen bra kombination men det löser sig nog :)
Om ni har tur kanske vi spelar in vårt videoinlägg ikväll ;)

Måste bara säga, När jag letade efter en bild att lägga upp hittade jag
vår gamla inspelning när Mrauw och Jag
dansar till Low med flo rida.
hahahahahahahahahahahahahaha underbaaaaaaaart<3
så otroligt sjukt pinsamt <3




a long ass fucking time ago

Vi hörs senare ikväll
(K)haaj /Krauw



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0