Frozen strawberry daiquiris

Heej bloggen!

Igår kväll blev det ystad med krauw och jude för att fira
Kristians 18-årsdag.
Förkrök hemma hos Aaron och sen vidare till en pub,
och dit kom också kalle.
Drack nån drink sen tåg jag tåget hem till malmö =)
Vidare ut på Crown, där jag hittade tuben med ariaz,
nisse och christoffer.
Träffade på nicole från ystad med hennes vänner
och även mimmi och sofie, och en massa andra :)
På crown blev det strawberry daiquiris, en efter en.
och bra att bartendern fortsatte att ge mig 6:or även
om jag köpte 4:or (A)
Var hemma vid halv 5 i morse och har sovit ungefär tills nu.
Och nu ska jag se manchester united spöa tottenham!
Hörs senare.. (K)haaj
/Mrauw

Bilder från igår:
 
 
     
mmmmm.. <3   godaste drinken!
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0