Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst

Godmorgon bloggen! =)

Klockan är snart 7 på morgonen och jag är pigg
som aldrig förr =D
Kom hem från en härlig tjejkväll för ungefär 2 timmar sen,
den var fylld med pizza, malibu, godis, skratt, tjejsnack,
kortspel, och filmerna "the butterfly effect" och "på smällen".
Alltså var det helt j*vla underbart! =)
Nu är det alltså söndag och jag väntar fortfarande på ett
samtal som jag trodde skulle skett den här veckan, men
det verkar inte som det, så ska läsa mitt horoskop idag
och försöka tyda det om det är så att jag ska försöka lösa det här istället..
Vi får väl se (:

Hörs senare! (K)haaj
/Mrauw ;)

Julia och lilla fulsöta Bob haha


Kommentarer
Postat av: JuliaD

haha omg! som jag ser ut :P du får skicka den bilden :P

2009-09-20 @ 20:29:36
URL: http://juliadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0