Kärlek, kärlek, kärlek

Hej bloggen!

En av livets största frågor är: vad är kärlek?
Och vad är det?
Ja hur ska man kunna veta?
Är det underskattat eller överskattat?
Ja allting är relativt..
Ibland är det det bästa som finns och ibland är det
det värsta som finns.
Just nu så tycker jag i alla fall att det sämre tar ut det
bättre. Så om jag hade fått bestämma så skulle
jag vara utan kärlek nu ett långt tag.
Jag trodde i alla fall att om man är i kär i någon
så är man kär i bara den personen och tecknena som visar att
det är kärlek i luften, det är bara de som gäller.
Men antagligen är det inte så, utan nu så är allt mycket mer på skoj.
Jag hoppas att en dag kan jag få känna att det är så att det
bättre tar ut det sämre och inte tvärtom..

hörs senare..(K)haaj
/Mrauw


jag :)

Allt som vi verkligen älskar är oersättligt,
och allt som vi kunnat tänka oss ersätta har vi aldrig i sanning älskat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0