Kärleken är blind

Heej bloggen.

I morse så gick jag upp relativt tidigt för att jag trodde att
jag skulle ha en chans att få träffa en viss person och snacka
men det gick inte så bra.
Istället så åkte jag till min gamla skola och träffade mia och bassa,
vi gick till entré och handlade en vinterjacka till mia och nya skor till mig.
Följde därefter med bassa hem till vellinge och umgicks med honom och lasse där
typ fram tills klockan 11 på kvällen då min farbror kom och körde mig hem<3

dagen i vellinge var relativt trevlig och fylld med värdefulla pratstunder och
gh-spelande i basfåtöljer ;)
Dock har jag aldrig varit med om att så många personer tyckt synd om mig
för att någon behandlat mig illa och aldrig insett att kärleken kan vara så j*vla blind!

Nu ska jag sova.. Hörs imorgon.
(K)haaj  /Mrauw

fy fan vad jag hatar att jag älskar den här låten</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0