Morgoncigg & morgonoboy♥

Heeej bloggen!

Har typ precis vaknat, sitter här i mitt fönster på rummet med en cigg
i ena handen och ett glas oboy i den andra :)
Känner typ världens största lättnad, förstår inte varför, men jag bara gör det.
Sen är jag hemskt stolt över mig själv som klarade saker igår som jag aldrig gjort innan.

Vill ut och göra något nu men orkar inte, har träningsvärk i hela kroppen,
bara för att jag gick fram och tillbaka genom hela vellinge igår, haha.
Och just det, fick precis hem mitt nya bankkort i posten, riktigt fränt,
finns en bild på det från min studentfest, minne för livet!♥

Skaffa ett eget på swedbank.se


hörs senare! (K)haaaj
/Mrauw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0