Nu ska jag rädda mitt liv

Heej bloggen!

Mrauw här och jag vaknade för bara typ en timme sen.
Skulle egentligen varit uppe vid 8 för att åka iväg och fixa en sak en
gång för alla
men jag mådde dåligt och orkade inte :/
Men imorgon blir det av! Det lovar jag..
för jag börjar bli deprimerad..

Nu ska jag göra mig i ordning för ska in till stan och träffa Amie<3
Vi ska snacka lite och så.
Skulle egentligen blivit fet maskeradfest hos henne på fredag men
nu blev det framflyttad =/ har i alla fall kommit på vad jag ska klä ut mig till
så cred till det!

festerna i ystad är fan oslagbara<3
jude, jag, kristian & berger på bild


Hörs sen igen när jag kommit hem!
(K)haaj på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0