On the other side

Hej bloggen!

Sitter här och funderar och kikar runt på olika bloggar bara =)
Klockan är rätt mycket och jag ska ju försöka gå upp tidigt imorgon.
Så tidigt som 7! Ja vi får väl se om jag lyckas, har sagt till lillasyster
att försöka väcka mig i alla fall, haha.

Förresten så läste jag om Amanda Ohlsson från vellinge i Kvällsposten idag,
fick reda på att hon gått bort i söndags men det stod i tidningen idag.
Riktigt hemskt är det..
Förstår mig inte på alla dessa sjukdomar som gör att fina människor
från den här världen försvinner.
Skänker en tanke till hennes familj♥
http://www.youtube.com/watch?v=Nahtc8NhH8k
(har själv tänkt på min pappa extra mycket under den här veckan,
det är snart 2 år sedan han dog, vila i frid pappa♥)

Nej nu ska jag tvätta bort mitt äckliga smink och ta en sista
cigg på balkongen sen blire att försöka sova.

Hörs snart. (K)haaaj
/Mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0