Things that matter the most

Heeej bloggen! =)

Idag vaknade jag faktiskt tidigt, var uppe redan klockan 9.
Mötte upp Kenny som skulle överraska erika vid hennes skola, så vi stack
dit sen käkade vi lunch med henne.
Efter det följde kenny med mig för att ta ett till hål i örat :D
sen blev det bowling för mig, kenny och även kihlberg som slutat skolan då.

Sen stack Kihlberg hem och det blev ännu en bowlingrunda fast denna
gången med kenny och erika, trevligt som fan!

Nu är jag sjukt trött och ska sova en stund tror jag.
(Btw så har alla randoms jag träffat idag kallat mig snäckan, hjärtat
eller älskling, sjukt skumt :)
)
Hörs senare.. (K)haaj
/Mrauw ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0