Brun utan sol

Mulet väder idag, men det gör mig inget för det är varmt
ändå, och är det varmt hela veckan så är det varmt på valborg!
Däckade 4 i morse efter att geekat ninja warz, vaknade
vid 1 och började igen haha.
När Erika kom hem från skolan så drog vi till stan,
har inhandlat brun utan sol och underkläder.
Måste vara fin på valborg och eftersom jag inte kan sola
för min piercing så får det blir att smörja in sig istället.
Imorgon fyller min lillasyster Sofie 12, så ska slå in presenter
och sådant nu och lite senare blir det film hos moa med henne,
julia och krauw.

Gör ett försök med kicks egna och hoppas på ett bra resultat!

Puss mrauw

Kommentarer
Postat av: ´ sandra

riktigt söt blogg. :)

2010-04-27 @ 21:37:28
URL: http://saziegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0