Det är över nu

puh!
Nu är högskoleprovet över och jag är riktigt stolt över mig själv. Min hjärna är en seg klump nu. Får se om jag orkar fira ikväll eller om det bara blir chill.
Iallafall, nu har jag kollat upp resultatet på nätet. Kunde dock inte rätta hela matte-delen eftersom kontrollanten inte lät mig skriva av hela -.-
Men så här blev det jag kunnat rätta:
Matematik och Logik: 0/11 fel (plus 11 orättade frågor..)
Läsförståelse: 3/20 fel
Engelsk läsförståelse: 6/20 fel
Ordkunskap: 15/40 fel (haha lite pinsamt)
Diagram, tabell och kartor: 3/20 fel
Om jag räknar med att jag fått fel på alla orättade mattefrågor och utgår ifrån normeringstabellen från 2004 (som jag snokat rätt på facebook;) ) har jag fått 1,3
så sååå dåligt kan det inte gått, om de inte räknar med att årets prov var jättelätt :O
Duktigt Krauw :)

Nu ska jag fundera över kvällen och vad som ska hända!
Puss Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0