GLAD PÅSK!

så nu lånar jag min andra systers dator haha.
Har precis käkat middag med familjen + kenny.
Dock ingen påskmat utan lax med potatis och sås.
Påskmiddag är det hos släkten imorgon, fast den missar jag,
men jag har en chans till på måndag när det är påskmiddag igen.
Ska äta upp mitt påskägg nu som jag hittade på jakten precis,
påskäggsjakt blir man aldrig för gammal för!
Jobb på slagthuset ikväll, har hört att barbados och alcazar kommer
dit, får se om jag träffar någon kändis.
Slutar jag tidigt bär det av till johan för att sova där, annars
drar jag dit imorgon bitti, så har ingen aning när jag har tillgång
till dator igen.

Hoppas ni får en mysig påskhelg med mycket godis!
Puss mrauw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0