Hängslen

jobb jobb jobb har det varit denna veckan..har inte orkat blogga. Men nu kör vi!

På eftermiddagarna har det varit stan i det underbara vädret med helena och på kvällarna har det varit film och grajor med Mrauw. Finfina rutiner tycker jag!

ikväll blev det något annorlunda iallafall, bio med pappa. På en fredagskväll, jag är själv lite chockad. Men jobbar ju imorgon så kunde inte festa ändå. Och då är väl gratis bio inte så fel :)
The Ghost Writer såg vi, skriver väl vad jag tyckte om den i ett annat inlägg, när jag har bestämt mig vad jag ska skriva.

Veckan har också ägnats åt att leta hängslen, oh yes. Tror ni jag skulle kunna bära upp det haha?
Ska jag vara ärlig är det främst, om man bortser från att det hade varit sjukt fett att gå runt o dra i dom i stan, att Helena och jag kom fram till att min idol Charles-Ingvar "sickan" Jösson har det! alltså han från LILLA jönssonligan då..
vanligt jönssonligan är bara fett tråkigt.
Anywaaay, fatta så besviken jag blev när jag såg denna bilden:

Han har ju inga hängslen!
Det är sjukt synd om mig...

Okej, jag insåg nyss att jag skrivit typ ett helt inlägg om hängslen och lilla jönssonligan, nu slutar jag innan det blir för mycket

puss puss, ha en treevlig fredag :)
/Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0