Marres töser - Svarta stjärnan

Käkade en sallad till lunch och glodde lite tv,
därefter bar det av till mellanhedens IP för att spela match.
Och det är mycket bra att när jag är nervös så röker
jag för att lugna mig, måste sluta med det ju haha.
Vi mötte ett lag som spelat i korpen länge och är
bland de bästa.
Så för att vara med i ett lag där vissa av oss, bland annat
jag aldrig gått på riktig fotboll innan så tyckte jag inte det
var så farligt att förlora med 0-3, kunde ju gått värre.
Dessutom borde det vara 0-2 för domaren var sämst och blåste
inte ens när bollen gick över linjen.
Nej nu ska jag duscha, ta en cigg och dricka kall coca.
Ikväll är det jobb på slagthuset.

Puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0