Min fredag

Jag vet inte vad jag ska skriva förutom helt jävla galet!
och att jag nog fortfarande är lite full...

Allt är cp och vet inte hur jag ska utveckla det, för jag förstår det inte själv vilket gör det svårt att förklara.
Iallafall slutade dagen med att jag och helena stack till kb, helt ensamma. Lite smått enormt random, men det blev riktigt bra tillsist. Höjdpunkterna måste vara när Håkan Hellströms för en lång lång tid kom och när jag fick min bästa komplimang någonsin
"du är lika bra som Moses"
Jag fatta den inte förrän Helena förklara det imorse, förstår nog fortfarande inte helt, men ändå. Jag är grym tolkar jag det som.

Detta blev en fin sammanfattning, ska inte bli för detaljrik :)
puss /krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0