Onsdag utan Grey's Anatomy

Efter min lilla undersökning på hudkliniken åkte jag in till stan. Hämtade ut biljetter till gratisvisningar av Toy Story 1 och Toy story 2 på bio. Sen i efterhand kom jag ju på att jag jobbar så kan inte se 1an, som var den enda jag ville se egentligen. Menmen, får plåga mig med 2an på söndag. Då planerar jag ändå att vara bakis :)
Efter bion träffade jag helena, vi gick och vi fikade. och jag hade lite ångest. Fast på ett bra sätt..
Mitt hjärta slår i ..eeh..vad är snabbt? hela tiden. Känns som jag är överpepp över något men på samma gång trött efter typ ett träningspass. Gud va fjantigt. Men jag är ärlig, haha!

Idag har jag också varit i 3-butiker och kollat om jag kan få en gratis mobil om jag förlänger mitt abonnemang. Det kan jag, efter den 29e April. Fast då måste jag lägga till 24 månader till mitt gamla abonnemang, vilket gör att jag skulle få en total bindningstid på 30 månader! fatta vad sjukt. Men en gratis mobil alltså..lockande.
Inte för att jag är vääldigt tacksam att jag fått låna krilles mobil hela denna tiden, åh herregud vad hade jag gjort annars, men börjar bli lite trött på att aldrig ha täckning och inte kunna fotografera.
Får se vad jag bestämmer mig för :)

Nu är det dags att sova. Ska upp och jobba imorgon på posten. Efter det ska jag till Lund, så kommer vara borta hela dagen, vet inte om jag hinner blogga något. Isf vet ni varför :)
puss och godnatt
Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0