onsdag

Idag har jag jobbat, bara 4 timmar så det var väldigt chill. Dock blev min chef lack på mig för att jag dissade vår vinträff, asså det börjar bli lite creepy nu...
anyway, Sen åkte jag in till stan för att fixa lite grejer, tog bussen tillsammans med en nervös mrauw hehe. Väl inne i stan såg jag Magnus Betnér, va fan gör han i malmö? någon som vet?
och en brud som hade mössa, halsduk, vinterjacka, vantar..ja hela kitet! och solen lyste och det var apvarmt. Menar hon allvar?

Nu på kvällen har Mrauw och jag sett big bang theory och grey's anatomy. Nu är det dags för vårt kära how i met your mother. Har varit svårt med 2 veckor utan det.

Vi hörs imorn :)
puss Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0