panik panik

Igår och idag har det varit jobb som gällt, inget speciellt direkt.
Igår efter jobb träffade jag dessutom Helena en stund i stan, i det underbra vädret. Alltid trevligt.
På kvällen med det ett house-avsnitt med Mrauw och Krille :)

Nu kollade jag precis min mail och hade fått mitt schema på hur jag ska jobba på burger king. nu i helgen och helgen efter det ska jag jobba, och sedan stog det att jag skulle jobba lördagen den 30e april! Jag har aldrig haft sån panik i hela mitt liv. Okej, nu ska jag inte överdriva, men jag bryr mig inte om jag jobbar så att jag aldrig kan festa. Men valborg och 00.06. Inget jobb är värt det.
MEEEEN sen kom jag på att valborg är en fredag och ringde min chef för att kolla om jag skulle jobba lördagen eller fredagen, och typ säga upp mig om det var fredagen. Men det var tydligen lördagen. Så nu är jag så glad så det inte finns! Ändrar han sig dödar jag honom..

pusspuss /krauw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0