Påskafton..

..var det igår ja.
På dagen blev det firande med familjen, soft soft eftersom jag gillar påsken. mat och godis, jag är typ fortfarande mätt.
På kvällen fick jag välja mellan kyrka och fest, jag valde tro det eller ej fest.
Förfest hos sofie, började med 3 personer och harry potter men det blev bättre. Så trevligt att vi missa bussen in till stan. Detta gjorde att vi kom för sent för att få halva priset in på stället vi skulle, som var inkonst.

Helena till vakt: vad är klockan?
Vakt: 10 över 12
Helena: Krauw, krauw.  vi missade det. Med 10 minuter.
Krauw: men no shit Sherlock
Vakt: *en blandning mellan skrattar och bitchblickar krauw*

Men dubstep var riktigt najs med perfekt folk som jag inte träffat på evigheter!

Nu är jag lite smått bakis, känner att ett glas proviva hade gjort susen! har tyvärr ingen hemma, får funka med påskmust istället :)
ha det fint! puss Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0