runaway

Det blev jobb idag med, 7e dagen i rad. Jag var inte gjord för dessa dar alltså...
Men det gick bra, både igår och idag. Fast jag är redan helt yrkesskadad, efter 2 dagar. Luktar hamburgare och tänker majonäs-sallad-tomat och kött-gurka-ketchup-lök. Hur fan kommer detta sluta...

Men jag pallar inte skriva mer om jobb, känns som det är allt jag gör nuförtiden.
Igår var Krille här på kvällen, vi skulle egentligen ut men vi (eller kanske var det jag) somnade. Epic Fail, haha.

Nu så blir det att träffa Mrauw och titta på film :) evigheter sen känns det som!
Får inte bli för sent dock, jobbar ju imorgon.. *suck*

ahja, kommer bli najs när jag får min lön :)
pusss /Krauw

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tjena. :)

Hur står det till denna natt?

Ha en bra morgondag! =)

2010-04-19 @ 01:08:39
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0