Shutter Island

Det blev bio igårkväll, med moa & erika som skrivet.
Vi såg Shutter Island, regisserad av Scorsese.
Och som vissa vet är jag svag för honom.
Jag älskade filmen, men efter jag sett den kände jag ändå
att de kunde gjort den bättre, men det hade de inte kunnat
göra. För då hade det inte varit samma film längre
och det hade definitivt inte haft det typiska Scorsese-slutet
där man bara utbrister i ett rejält "What the fuck".
Nej men den är genialt gjord och värd att se, så ni som
funderat på att se den, få tummarna loss och gör det!
Btw så var Leonardo som skuren för rollen, sjukt grym!

Och nu till idag, vaknade för en timme sen. Sitter just nu och spela Ninja Warz,
är sugen på att träna men ingen orkar träna med mig.
Får se vad det blir istället.

Hörs senare, puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0