Stressad

stress, stress, stress
fy fan vad jag är trött, försökte verkligen sova i natt,
men när man väl behöver det så funkar det inte.
Vaknade för två timmar sen, har gjort mig i ordning
och ätit frukost.
Ska snart iväg för att spela match och innan dess måste
jag har packat alla fotbollsgrejer, jobbegrejer och kläder
till jobb för att jag måste dra direkt till jobb efter matchen.
Känns bra att jag kommer dyka upp på jobb trött och med
en fet jävla bag. Äsch

Önska mig lycka till. Hoppas ni får en bra fredag!
Puss mrauw

Kommentarer
Postat av: Benedikte

Koselig blogg :D men viss du la til noen bilder, blir den sikkert morsommere og lese ;D (bare et tips) :)



Hadde vært koselig med en kommentar tilbake <3

2010-04-24 @ 17:45:15
URL: http://www.bperle.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0