trevligheter

Fastän jag gått runt och frysit röven av mig hela dan i stan har det ändå varit vår.
I feel it in my fingers.

Plus så blir jag speedad

typ allt är lite trevligare än vanligt, tillochmed att umgås med folk som mest brukar irritera mig.
Jag skämmer ut mig för fönsterputsare
K: Undra om han hör vad vi säger.. du är snygg! F: hehe
Jag planerar sätt att göra världen lite lyckligare
Den där fönsterputsaren verkade ganska glad, så varför inte gå runt till random folk och säga att de är snygga? jag hade blivit glad!
Och jag känner mig extra liten
trots viktökning, genom att köpa mysiga killskjortor

Det är så det ska va. Påsk är najs, har den alltid varit.
puss KRAUW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0