Varför spelas alltid 21 guns vid fel tillfällen?

Krauw räddade min kväll..
mitt i min depression så kommer hon och
kristian i hennes bil, hämtar upp mig och vi kör
iväg mot destination ingenstans.
Självklart hämtar vi upp ett par skivor med bra musik
att pumpa hemma hos henne först.
Först hamnade vi i oxie och tog oss ett gott snack med
Ljung, snackade om filmen Eurotrip och åt pistachnötter.
Vidare till Vellinge för att tanka och köpa nödvändligheter som
coca och cigg.
Jag stannade kvar i vellinge för att gå rundor med Lasse,
Bazza, Camper och Felix, trevligt.
Nu är jag hemma och ska käka lite popcorn och sätta
på något bra att kolla på.

Puss på er, mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0