Walk of shame

Förlåt för en dålig update, men jag har knappt varit
hemma och har därför inte haft tillgång till dator.
Fredag:
Vi förlorade matchen med 0-2, jeah vi suger, men jag fick
köttat till mig en massa blåmärken i alla fall.
Och det gick bra på jobbet, jag och Daniel (en av bartenderna)
gjorde en fin spotifylista att lyssna på.
Lördag: Shopping på dagen och därefter tjejmiddag hos julia
klockan 17. Stack därifrån vid 20 och det blev vidare på fest
hos Strand i höllviken med mina vellingegrabbar och krauw.
Sov sen hos Johan♥
Idag:
Degat hela dagen hemma hos Johan i hans säng, mysigt.
Kom hem från en timme sen, har duschat och nu käkar jag tacos.
Ska snart sova. God natt kära läsare!
Puss mrauw

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0