Whatcha say

Tänkte börja skriva ett inlägg för längesen men började kolla igenom de äldsta inläggen här i bloggen istället.
Beroendeframkallande vafan.
Mozart är skitliten och söt, Mrauws och mitt första videoinlägg är ju bara fööör underbar (måste göra ett nytt snart, skam på att det var så längesen sist!), helt sjukt hur mycket våra liv förändrats på bara drygt ett halvår.
Lite deprimerande men jag är ändå sjukt glad att vi skrivit blogg nu, ska kolla i den om 5 år och minnas hur jävla cp vi var ;)<3

Idag har iallafall varit min första helt lediga dag på evigheter. Gick upp klockan 1, vaknade 06 men tvingade mig själv att sova länge. Sedan bara chillade jag tills Mrauw vaknat och sen färgade vi mitt hår. På tal om det så var mitt hår sjukt fint på de gamla bilderna från bloggen!:O så vill jag ha det igen.
Vi använde sjukt mycket färg så att det skulle bli jämt, blev lite mörkt nu, plus så har jag färg i hela huvet, men det blir säkert bättre om några dagar :)

Nu på kvällen var jag i kyrkan, bara snackade med axel och ellinor lite. Sedan körde jag Axel och Tom hem. Och nu är jag här. Så är det, sammanfattningsvis har det varit en trevlig dag. Jag gillar tisdagar, det har jag sagt innan, men det tåls att upprepas.

Vet inte riktigt vad som händer nu, kan inte sova riktigt än men klockan är mycket. Skickar iväg ett sms till Mrauw och frågar om hon är hemma från bion än :)

pusss Krauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0