Guld värt

Godmorgon bakis.
Igår hann jag inte blogga för i panik var jag tvungen
att städa hela lägenheten för plötsligt skulle jag ha hit folk.
Det blev en sjukt trevlig kväll med Lasse, Strand, Siggen,
Morgan, Kennie och Evelina.
Efter lite dricka hos mig så stack vi vidare till Bodoni för
att vara där i typ 20 minuter, drygt som fan.
Så vi drog vidare till Barcelona, stannade där i ett par timmar.
Grabbarna drog hem vid 3, Evelina hittade ett punkarragg och
jag satt plötsligt på bussen mot västra hamnen där jag
hade fått för mig att promenera.

Nu har jag druckit 8 liter vatten och jag har köttsår på fötterna
efter att gått barfota hem, aj.

Puss mrauw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0